Stratégie
Public relations
Na základe dlhoročnej praxe v oblasti médií dokážeme zvoliť presné a optimálne pokrytie cieľovej skupiny, pričom využívame najefektívnejšie denníky, týždenníky, mesačníky, prípadne najsledovanejšie televízne a rozhlasové stanice podľa potreby s celoplošným alebo regionálnym zásahom. Využívame osobné kontakty s redaktormi jednotlivých redakcií ako aj s manažmentom médií. Navrhujeme a realizujeme programy ,,media relations", ktoré sú zamerané na komunikáciu s médiami, a tak ponúkame krátkodobé a dlhodobé PR programy, v ktorých je zaradená príprava a realizácia podujatí pre novinárov - pracovné raňajky, novinárske cesty, organizácia exkluzívnych (one to one) stretnutí s novinármi. V rámci komunikácie zabezpečíme klientovi mediálny tréning.
V spolupráci s vybranými redakciami pripravujeme pre našich klientov komerčné prezentácie v médiách, ktoré sú súčasťou komplexného komunikačného programu.
Mediálne poradenstvo
komunikácia s médiami:
-
mediálny lobbing, krízová komunikácia
- press podujatia (konferencie, breefingy, fototermíny)
Mediálne kampane - stratégia
-
výber médií pre určitú cieľovú skupinu
- mediálny tréning
- tlačové správy
- grafické návrhy, texty
- zaistenie reklamných plôch
- výroba rozhlasových a televíznych spotov